مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 12:202020-12-21ورزشي

نقدی بر رفتار هیات مدیره استقلال


واکنش استقلال به نمایش یک تروریست داعشی در پوشش هوادار این تیم در یک سریال تلویزیونی، نمونه ای بارز از رفتار عجولانه و به دور از واقعیت اقشار، - اقوام و صنوف مختلف در نمایش شخصیت های منفی فیلم ها است؛ رفتاری که اجازه بیان واقعیت ها را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز هیات مدیره استقلال جلسه داشت و مدیران این باشگاه گرد هم آمده بودند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره این جلسه نوشت: در پی توهین صورت گرفته به هواداران استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد.

جلسه به خاطر رفع مشکلات اقتصادی و پرونده های مالی بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی نبود، بلکه مدیران این تیم گرد هم آمده بودند تا به سکانسی از این سریال تلویزیونی اعتراض کنند که در آن، یک نیروی نمایش یک نیروی داعشی در پوشش هوادار استقلال سعی در خرابکاری و ایجاد ناامنی دارد.

برگزاری جلسه در چنین شرایطی که آبی ها از نظر نتیجه گیری با مشکلاتی مواجه شده اند و بخشی از هواداران نسبت به وضعیت موجود اعتراض دارند، اتفاقی بسیار عجیب و تامل برانگیز است که هیات مدیره به جای رفع دغدغه تیم و هواداران، بدون کارشناسی و فکر کردن به موضوع، سریعا مراتب اعتراض خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر رفتار هیات مدیره استقلال

نقدی بر رفتار هیات مدیره استقلال