مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:402020-12-21اقتصادي

عوامل گرانی لوازم خانگی/ درخواست افزایش قیمت نداده ایم


هرگونه تغییر در نهاده های تولید این حق را برای واحدهای تولیدی محفوظ می دارد که قیمت محصولات خود را متناسب با قیمت نهاده های تولید افزایش دهند یا تعدیل کنند.

- دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: هرگونه تغییر در نهاده های تولید این حق را برای واحدهای تولیدی محفوظ می دارد که قیمت محصولات خود را متناسب با قیمت نهاده های تولید افزایش دهند یا تعدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد وضعیت قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت: بخش تولید متشکل از چند مؤلفه یعنی مواد اولیه، هزینه های مترتب، حقوق و دستمزد و … است؛ پس از جمع بندی و تولید محصول نهایی تولیدکننده قیمت را باید در سامانه 124 ثبت کند از این رو تولیدکنندگان نمی تواند بی جهت قیمت را گران کند.

دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی با اشاره به مجوز سازمان حمایت در اوایل سال جاری برای افزایش 20 درصدی قیمت تلویزیون و 25 درصدی یخچال، فریزر، لباسشویی و اجاق گاز، گفت: در همان جلسه با سازمان حمایت توافق کردیم که با توجه به تغییرات نرخ ارز، قیمت مواد اولیه و سایر مؤلفه های تأثیرگذار بر قیمت لوازم خانگی این افزایش قیمت در حال حاضر پذیرفته می شود، اما هرگونه تغییر در نهاده های تولید این حق را برای واحدهای تولیدی محفوظ می دارد که قیمت محصولات خود را متناسب با قیمت نهاده های تولید افزایش دهند یا تعدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل گرانی لوازم خانگی/ درخواست افزایش قیمت نداده ایم

عوامل گرانی لوازم خانگی/ درخواست افزایش قیمت نداده ایم