مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-20سياسي

تقدیر دو چهره محبوب قرآنی از زحمات پرستاران+فیلم


احمد ابوالقاسمی و حنانه خفی از چهره های محبوب قرآنی کشور همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب (س) از تعدادی پرستاران کشور تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس استاد احمد ابوالقاسمی و حنانه خلفی به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور از پرستاران یکی از مراکز درمانی تهران به نیابت از مدافعان سلامت کشور با اهدای هدایایی ارزشمند تقدیر و تشکر کردند.

سازمان دارالقرآن الکریم بمناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با هدف تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت مردم اقدام به تهیه و تولید دو اثر ویدئویی کوتاه مدت کرده و آن را به پاس چندین ماه تلاش و جان فشانی خالصانه پرستاران و کادر پزشکی در ایام کرونا تقدیم به این قشر فداکار و از خود گذشته می کند.

همچنین در حاشیه ساخت این ویدئو کلیپ ها و با هماهنگی های صورت گرفته گروهی از خادمین افتخاری و  فعالان قرآنی آستان مقدس امامزاده صالح (ع) به پاس صبوری، حمایت  و همراهی همه جانبه خانواده کادر درمان کشور از زحمت کشان این عرصه، با حضور در منزل یکی از پرستاران با خانواده وی دیدار و هدایای متبرک این آستان مقدس را تقدیم ایشان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دو چهره محبوب قرآنی از زحمات پرستاران+فیلم

تقدیر دو چهره محبوب قرآنی از زحمات پرستاران+فیلم