مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-20سياسي

2 درصد جمعیت هشترود را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند


فرماندار هشترود با بیان این که دو درصد جمعیت هشترود را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، گفت: تمام این بانوان، تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بوده و می توان گفت فقر مطلق بین این خانوارها وجود ندارد.

- امین امینیان در جلسه سلامت زنان و خانواده، از تحت پوشش بودن 603 نفر زن سرپرست خانوار در کمیته امداد و 577 نفر در بهزیستی خبر داد و افزود: متاسفانه هیچ اداره ای عملکرد خود در خصوص سلامت زنان و خودکشی را به فرمانداری نفرستاده و در این خصوص کم کاری شده است.

وی اظهار کرد: ریشه ها و علل خودکشی در سطح منطقه در قالب سند راهبردی تدوین شده است، اما در عمل با متون موجود در سند، فاصله داریم.

وی اضافه کرد: برای اجرای سندهای تهیه شده در حوزه های مختلف باید برنامه ریزی داشته باشیم تا عملکردمان با اجرا سازگار و یکسان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امینیان گفت: اهداف کمی و کیفی اسناد هشت گانه تهیه شده توسط ادارات متولی، باید نمود عینی داشته باشد تا عملکردها در جامعه پدیدار شود.

وی یادآور شد: زمینه اشتغال زنان خانوار و توانمند سازی باید در اولویت کار ادارات متولی قرار بگیرد و باید از ظرفیت های شهرستان برای بهبود وضعیت این قشر بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 درصد جمعیت هشترود را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند

2 درصد جمعیت هشترود را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند