مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-20حوادث

کشف 2078 جفت کفش ورزشی قاچاق/ 30 میلیارد ریال ارزش این محموله


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: 2078 جفت کفش ورزشی قاچاق از یک انبار در جنوب پایتخت کشف شد که ارزش مالی این محموله 30 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

- سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: هفته گذشته در راستای بازرسی و رصد انبارهای جنوب تهران مأموران این پلیس به یک انبار در باقرشهر مراجعه می کنند و به اقلامی که در این انباری وجود داشت مشکوک می شوند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی و رصد انبارهای پایتخت از حیث کشف کالای قاچاق همواره در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی است، گفت: در بازرسی از انبار مذکور تعدادی کارتن با مارک خارجی مشاهده می شود که در بررسی های بیشتر مشخص می گردد حدود 208 کارتن (هر کارتن حاوی 10 جفت کفش کتانی ورزشی به مارک LITTON) جمعاً تعداد 2078 جفت کفش موجود است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: بنا بر اظهارات معنونه انباردار کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک مثبت گمرکی بوده و مالک آن پس از تماس تلفنی در محل انبار حاضر و ضمن قبول مالکیت کالاها جهت رسیدگی به اتهام وارده به همراه کالاهای مکشوفه به پلیس امنیت اقتصادی منتقل می شود.

سرهنگ ولی پور گودرزی گفت: این فرد در تحقیقات اولیه اظهار کرد کالاها را از فردی که در حوزه خرید و فروش لوازم ورزشی فعالیت می کند خریداری کرده و قصد فروش این کتانی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2078 جفت کفش ورزشی قاچاق/ 30 میلیارد ریال ارزش این محموله

کشف 2078 جفت کفش ورزشی قاچاق/ 30 میلیارد ریال ارزش این محموله