مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-20بين الملل

آخرین پرتاب اسپیس ایکس در سال 2020 انجام شد


شرکت فضایی خصوصی اسپیس ایکس در رویدادی که به گفته ایلان ماسک مدیر عامل این شرکت، آخرین پرتاب سال 2020 بود، یک ماهواره جاسوسی را با موفقیت برای دفتر شناسایی ملی آمریکا به مدار برد.

- پرتاب موفق یک ماهواره جاسوسی دیگر توسط "اسپیس ایکس" آخرین پرتاب "اسپیس ایکس" در سال 2020 انجام شد شرکت فضایی خصوصی "اسپیس ایکس" در رویدادی که به گفته "ایلان ماسک" مدیر عامل این شرکت، آخرین پرتاب سال 2020 بود، یک ماهواره جاسوسی را با موفقیت برای "دفتر شناسایی ملی آمریکا" به مدار برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت اسپیس ایکس ماموریت NROL-108 را با موفقیت در روز شنبه 19 دسامبر به پایان رساند.

این رویداد به صورت مستقیم پخش شد و شامل یک ماهواره جاسوسی بود که در دومین ماموریت اسپیس ایکس برای دفتر شناسایی ملی ایالات متحده (NRO) به مدار نزدیک زمین فرستاده شد.

این پرتاب از مجموعه پرتابی 39A در مرکز فضایی کندی واقع در فلوریدا در ساعت 9:00 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی و با تقویت کننده مرحله اول موشک فالکون 9 (Falcon 9) انجام شد که بر اساس وبسایت اسپیس ایکس، قبلاً در پرتاب مأموریت های نوزدهم و بیستم برای تأمین تجهیزات ایستگاه فضایی بین المللی، مأموریت استارلینک و مأموریت SAOCOM 1B استفاده شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین پرتاب اسپیس ایکس در سال 2020 انجام شد

آخرین پرتاب اسپیس ایکس در سال 2020 انجام شد