مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-20سياسي

برگزاری «یلدای شهدایی» در سوادکوه + تصاویر و فیلم


مسؤول قرارگاه جهادی حضرت ام البنین (س) از برگزاری «یلدای شهدایی» در سوادکوه خبر داد و در مورد این طرح گفت: از مردم درخواست کردیم که یک شهید را در این شب دعوت کنند و عکس یک شهید در کنار سفره شب یلدا قرار داده شود تا با ارتباط گیری از شهید از تجمل گرایی .

- حجت الاسلام محسن قبادیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از اجرای طرح یلدای شهدایی توسط قرارگاه جهادی حضرت ام البنین (س) در زیراب سوادکوه خبر داد و گفت: در طرح یلدای شهدایی، 110 سبد حمایتی به نام امیرالمومنین و با تمثال 110 شهید بخش زیراب، بین خانواده های کم برخوردار توزیع شد و جامعه هدف این طرح افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و همچنین افرادی که تحت پوشش هیچ یک از این ارگان ها نیستند، بود.

    مسؤول قرارگاه جهادی حضرت ام البنین (س) یکی از اهداف قرارگاه جهادی را فرهنگ سازی در راستای اهداف انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: با توجه به نیاز فرهنگی جامعه و تاکید مقام معظم رهبری یکی از اهداف ما فرهنگ سازی در راستای اهداف انقلاب اسلامی است و برای یلدای امسال به دنبال بهره معنوی از این سنت دیرینه هستیم.

وی با اشاره به گسترش بیماری کرونا در جامعه و تاکید براینکه دور همی شب یلدا بستری برای گسترش این بیماری است، خاطر نشان کرد: همانطور که گذشتگان ما به دنبال بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «یلدای شهدایی» در سوادکوه + تصاویر و فیلم

برگزاری «یلدای شهدایی» در سوادکوه + تصاویر و فیلم