مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-19سياسي

رشادت 320 بانوی رزمنده گلستانی در دفاع مقدس/ ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود


فرمانده سپاه نینوا گلستان از رشادت 320 بانوی رزمنده گلستانی در دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود.

- گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان از رشادت 320 بانوی رزمنده گلستانی در دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی به خوبی ایفا کنند و پاسدار راستین انقلاب باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: سپاه از مردم و برای مردم است پس شادی مردم را شادی خود و غم و مشکلات آنان را غم و مشکلات خود بدانید.

الگوی خواهران شاغل در سپاه حضرت زینب (س) است همچنین در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: بعد از 42 سال که از وجود انقلاب اسلامی میگذرد مستکبرین تمامی شیوه های دشمنی علیه این انقلاب الهی را به کار گرفته اند اما هربار شکست خوردند.

حجت الاسلام جعفر رعایتی افزود: خون پاک و مطهر شهدا، نفس قدسی امامین انقلاب اسلامی و دعای خیر حضرت بقیه الله (عج) ضامن بقای کشور است.

وی بیان کرد: آنچه از خواهران شاغل در سپاه انتظار می رود این است که خللی در وظیفه همسری و مادری شان در محیط خانه ایجاد نشود.

رعایتی تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر دنیا ما هم باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای خواهران بسیجی استفاده کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت 320 بانوی رزمنده گلستانی در دفاع مقدس/ ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود

رشادت 320 بانوی رزمنده گلستانی در دفاع مقدس/ ولایتمداری مولفه اصلی حضرت زینب(س) بود