مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-19فرهنگي

تام کروز باعث استعفای 5 نفر از عوامل فیلم مأموریت غیرممکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برخی از منابع خبری خارجی می گویند که طبق اطلاعاتی که دارند بعد از فریاد های هفته قبل تام کروز بر سر برخی از عوامل فیلم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند، - تام کروز باعث استعفای 5 نفر از عوامل فیلم مأموریت غیرممکن شد فریاد های تام کروز در پی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از عوامل فیلمبرداری، باعث شد که 5 نفر از آنان استعفا بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برخی از منابع خبری خارجی می گویند که طبق اطلاعاتی که دارند بعد از فریاد های هفته قبل تام کروز بر سر برخی از عوامل فیلم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند، در نهایت 5 نفر از آنان از کار خود در این پروژه استعفا دادند.

این منابع خبری می گویند: اولین برخورد التهاب داشت، اما بعد از آن هم اوضاع آرام تر نشده است.

علاوه بر آنکه تنش ها از ماه قبل هم در حال شکل گرفتن بود، اما با علنی شدن این خشونت ها چندین تن از عوامل از پروژه جدا شدند.

تام کروز نیز هنوز از اینکه دیگران پروتکل ها را مانند او جدی نمی گیرند ناراحت است.

تام کروز هفته قبل بعد از دیدن اینکه چند نفر با اینکه ماسک زده اند، اما فاصله لازم را رعایت نکرده اند بر سر آن ها فریاد زد و گفت: آدم هایی در هالیوود شغل دارند، چون ما اینجا هستیم، ما داریم اینجا هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تام کروز باعث استعفای 5 نفر از عوامل فیلم مأموریت غیرممکن شد

تام کروز باعث استعفای 5 نفر از عوامل فیلم مأموریت غیرممکن شد