مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-19سياسي

میراث فرهنگی هرمزگان در رابطه با تخریب خانه مادر بشاگردی پاسخ گو باشد


دبیر گروه مطالبه گری حیات پاک از ارسال نامه ای به مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان خبر داد و گفت: ما خواستار ارائه توضیحات در رابطه با تخریب یکی از بناهای دارای قدمت بشاگرد که از دست مالک درآمده و در تصرف سازمان میراث فرهنگی است، - علی ستاری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: یکی از ویژگی های جامعه امروز و آینده این است که نسل ها به سمت مطالبه گر بودن در حال حرکت هستند که اهمیت دادن به این مهم می تواند جلوی بسیاری از تخلفات، خلاها و ترک فعل هایی را که در بلندمدت آسیب های بسیاری وارد می کند را بگیرد.

وی افزود: اخیرأ گزارشاتی در رابطه با تخریب خانه 50ساله مادر بشاگردی که دارای فرزند معلولی هم هست توسط سازمان میراث فرهنگی سؤوالات و ابهاماتی را ایجاد کرده است که لازم است مدیرکل محترم در این موضوع روشنگری نماید.

(بیشتر بخوانید) ستاری تصریح کرد: ما از مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان می خواهیم ابعاد این موضوع را به صورت شفاف بیان کنند.

اینکه تصرف به چه صورت و بر اساس چه قانونی انجام شده است و در ازای تصرف منزل مسکونی چه امتیازات یا مبالغی به آن خانواده اعطا گردیده است؟ دبیر گروه جهادی حیات پاک ادامه داد: سؤوال دیگر ما از میراث فرهنگی آن است که اساسأ علت اصلی به مالکیت درآوردن خانه های دارای قدمت که ارزش فرهنگی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی هرمزگان در رابطه با تخریب خانه مادر بشاگردی پاسخ گو باشد

میراث فرهنگی هرمزگان در رابطه با تخریب خانه مادر بشاگردی پاسخ گو باشد