مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-17سياسي

مردم از حضور در مهمانی های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از تمامی مردم عزیز استان درخواست داریم که برای قطع زنجیره اننتقال بیماری در استان از حضور در مهمانی های خانوادگی در شب یلدا خودداری کنند.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی: مردم از حضور در مهمانی های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: از تمامی مردم عزیز استان درخواست داریم که برای قطع زنجیره اننتقال بیماری در استان از حضور در مهمانی های خانوادگی در شب یلدا خودداری کنند.

علیار راستگو در جلسه ستاد نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی استان که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به محدودیت های دو هفته ای اخیر در تبریز و برخی شهرستان های استان برای مدیریت بیماری کرونا، گفت: با همدلی و وحدت بین مسئولان و مشارکت بسیار مناسب اقشار مختلف مردم، بیماری کرونا به بهترین شکل ممکن در استان مدیریت می شود.

وی از اقدامات و برنامه ریزی های شهرداری تبریز در مقابله با بیماری کرونا نیز قدردانی کرد و ادامه داد: نزدیک به 50 درصد جمعیت استان در شهرستان تبریز، ساکن هستند که نقش برنامه ریزی های مقابله ای شهرداری تبریز در این موضوع، بسیار مهم و تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از حضور در مهمانی های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند

مردم از حضور در مهمانی های خانوادگی شب یلدا خودداری کنند