مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-17سياسي

گرفتن استفساریه برای حل بیمه راهنمایان/70درصد سهم راهنمای گردشگری


استفساریه به منظور رفع ابهام و حذف موانع حقوقی بیمه راهنمایان در بودجه دولت، از سوی معاونت قوانین مجلس صادر و برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا داشتند، اما با پیگیری ها و اصراری که توسط وزارت انجام شد این گروه نیز همانند سایر حوزه ها از بسته های حمایتی دولت برخوردار شدند.

او با بیان این که بیمه راهنمایان یکی از مسائل مهمی بوده است که در سال های اخیر با جدیت از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیگیری شده است اما با توجه به شاخص ها و تعاریفی که سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حق بیمه تعریف کرده است، همواره با موانع جدی روبه رو بوده است، بیان کرد: با این حال پیرو پیگیری های به عمل آمده در سال جاری بیمه دو هزار نفر از راهنمایان گردشگری در بودجه سال 1399 گنجانده و مقرر شد از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها و در قالب کمک به گروه های خاص، راهنمایان گردشگری نیز از این امتیاز بهره مند شوند.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: به این ترتیب ضمن بررسی در کمیسیون های مختلف مجلس، بیمه دو هزار نفر از راهنمایان در قانون گنجانده و هنگامی که بودجه 99 در شش ماه دوم ابلاغ شد این موضوع را از سازمان برنامه و بودجه و وزارت کار پیگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتن استفساریه برای حل بیمه راهنمایان/70درصد سهم راهنمای گردشگری

گرفتن استفساریه برای حل بیمه راهنمایان/70درصد سهم راهنمای گردشگری