مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-17اقتصادي

بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های عمرانی لارک مشارکت می کند


بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های عمرانی لارک مشارکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، 31 میلیارد تومان کمک نقدی شامل کارت هدیه و بسته معیشتی وارد استان شده و توزیع شده است.

فتاح، با اشاره به تهیه مسکن برای خانواده های روستایی تحت پوشش بهزیستی که دارای دو فرد معلول هستند، عنوان کرد: برای هرمزگان 220 سهمیه درنظر گرفته شده که در این خصوص تا کنون 170 خانواده شناسایی شده و اعتبار مربوط به آن نیز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: مشارکت 50 درصدی در ساخت جاده کوشا احمدی، تأمین جهیزیه 386 خانواده نیازمند، تکمیل دو مرکز جامع سلامت در میناب و جاسک از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در هرمزگان طی سال جاری بوده است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب همچنین با توجه به در پیش بودن ولادت باسعادت حضرت زینب (س)، گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، علاوه بر تعهدات و کمک های پیشین بنیاد مستضعفان، در هرمزگان توزیع خواهد شد.

فریدون همتی چهارشنبه شب هم در این نشست ضمن قدردانی از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به دلیل کمک های ویژه در شرایط کرونا به ساکنان جزایر استان، اظهار داشت: همکاری و مشارکت دولت و بنیاد مستضعفان در خدمات رسانی به مناطق محروم استان باید تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های عمرانی لارک مشارکت می کند

بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های عمرانی لارک مشارکت می کند