مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-16اقتصادي

اجرای 25 طرح و برنامه برای ارتقای استاندارد فضاهای ورزشی کیش


مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از اجرای 25 طرح و برنامه هدفمند در راستای ارتقای استاندارد فضاهای ورزشی کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، با اشاره به پیشینه موفق جزیره کیش در میزبانی از مسابقات و اردو های ملی و بین المللی رشته های مختلف ورزشی گفت: ایجاد بستر های مناسب ورزشی با استاندارد های مطلوب از جمله اهداف موسسه ورزش است که علاوه بر کسب رضایت بیشتر ساکنان، زمینه برگزاری مسابقات در سطوح بالاتر و توسعه گردشگری ورزشی را فراهم می سازد.

امیری خراسانی ضمن اشاره به ظرفیت های ورزشی بی نظیر کیش افزود: درسال های گذشته جامعه ورزش کیش میزبان برگزاری 21 مسابقه ملی، 13مسابقه بین المللی و 98 اردوی ملی و بین المللی در دو بخش آقایان و بانوان بوده است.

وی با اشاره به پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش ازفعالیت های ورزشی گفت: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با استفاده بهینه از زیرساخت ها و توسعه فضاهای ورزشی در راستای دستیابی به اهداف بزرگ و ارائه خدمات شایسته در این منطقه آزاد گام برداریم.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش باز گشایی سالن اسکواش و زمین شماره یک تنیس خاکی پس از بازسازی کامل، آغازعملیات اجرایی پایگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 25 طرح و برنامه برای ارتقای استاندارد فضاهای ورزشی کیش

اجرای 25 طرح و برنامه برای ارتقای استاندارد فضاهای ورزشی کیش