مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-16اجتماعي

قزوین برای متکدیان ناامن است


مدیر توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر شهر قزوین برای متکدیان ناامن است درواقع بعد از دستگیری متکدی میلیاردی در قزوین، با کاهش چشمگیر متکدیان در سطح شهر روبه رو شدیم و متکدیان در این شهر احساس امنیت نمی کنند.

- ایسنا/قزوین مدیر توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین گفت: در حال حاضر شهر قزوین برای متکدیان ناامن است درواقع بعد از دستگیری متکدی میلیاردی در قزوین، با کاهش چشمگیر متکدیان در سطح شهر روبه رو شدیم و متکدیان در این شهر احساس امنیت نمی کنند.

مرتضی رحمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش چشمگیر متکدیان در قزوین، تصریح کرد: شهرداری قزوین به صورت 24 ساعته در سطح شهر گشت و بازرسی دارد و متکدیان را شناسایی می کند، به جرئت می توان گفت طی چند ماه اخیر با کاهش چشمگیر حضور متکدیان در قزوین روبه رو شدیم، کرونا موجب توقف اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متکدیان در قزوین نشده است و همکاران ما علیرغم شیوع این ویروس، مثل سنوات گذشته در حال اجرای طرح هستند.

وی افزود: در حال حاضر شهر قزوین برای متکدیان ناامن است درواقع بعد از دستگیری متکدی میلیاردی در قزوین با کاهش چشمگیر متکدیان در سطح شهر روبه رو شدیم به طوری که طی 6 ماه اول سال 104 متکدی در سطح شهر جمع آوری کردیم، از طرفی حضور پررنگ و 24 ساعته مأموران شهرداری در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین برای متکدیان ناامن است

قزوین برای متکدیان ناامن است