مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-16اقتصادي

صدور قبض آب، برای آبی که قطع است/ داستان 9 ماه بی آبی در روستای مزیبله سفلی


در حالی برای اهالی روستای مزیبله سفلی قبوض آب صادر می شود که به گفته اهالی آب لوله کشی در این روستا از اسفندماه سال گذشته قطع و آب مورد نیاز روستا به وسیله تانکرهای آب تامین می شود.

-   اهالی این روستا تا قبل از اسفندماه سال گذشته از آب لوله کشی استفاده می کردند اما از اسفندماه تاکنون تلاشی برای حل مشکل آب در این روستا نشد تا آنجایی که یکی از مسوولان آب روستایی به یکی از اعضای شورای شهر گفته بود: از آب لوله کشی باید نا امید  بشوید و با این جمله آب پاکی بر روی دستان ساکنان این روستا ریخت.

اکنون مخازن آب کنار حیاط خانه که اهالی این روستا آن ها را پُر آب می کردند تا برای روز مبادا از آب آن ها استفاده کنند خالی است و برای پُر شدن آن ها باید راه طولانی را طی کنند یا منتظر آمدن تانکرهای آب بشوند.

  صدور قبض آب برای آبی که قطع است شریفات یکی از ساکنان روستای مزیبله سفلی می گوید: اداره آبفا هفته ای یکبار تانکر آبی را برای اهالی می آورد، به ازای هر حواله 75 هزار تومانی یک تانکر آب به ما می دهند، آبی که برای ما می آورند غیربهداشتی و ریزه هایی از زباله داخل آن است، اهالی آب تانکرها را به مرکز بهداشت برای آزمایش دادند و مسوول بهداشت در جریان این وضعیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قبض آب، برای آبی که قطع است/ داستان 9 ماه بی آبی در روستای مزیبله سفلی

صدور قبض آب، برای آبی که قطع است/ داستان 9 ماه بی آبی در روستای مزیبله سفلی