مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-15پزشكي

آغاز عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز عملیات ساخت انبار استراتژیک دارو و تجهیزات این دانشگاه توسط یکی از نیکوکاران سلامت خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز عملیات ساخت انبار استراتژیک دارو و تجهیزات این دانشگاه توسط یکی از نیکوکاران سلامت خبر داد.

سید علیرضا مروجی، امروز (سه شنبه- 25 آذر)، اظهار کرد: عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت اداره سمن ها و خیران سلامت دانشگاه به بهره برداری خواهد رسید و نتیجه این اقدام عام المنفعه به ویژه در شرایط بحرانی به نیازمندان و مردم می رسد.

وی افزود: پشتیبانی تجهیزات و اموال مصرفی و ملزومات مراکز درمانی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ساختمانی انجام می شود که پاسخگوی نیازهای بخش بهداشت و درمان نیست، در حالی که تامین، حفظ و نگهداری تجهیزات و دارو یک وظیفه دینی و قانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: این طرح توسط خیر نیکوکار مسعود خاتمی با هزینه 15 میلیارد ریال ساخته می شود که زمین آن به مساحت 600 مترمربع توسط دانشگاه تامین شده است و فاز اول آن شامل یک سوله و ساختمان اداری خواهد بود.

مروجی تاکید کرد: نیکوکاران همواره در خط مقدم ارتقای سلامت جامعه قرار دارند و حضور آن ها باعث افتتاح و بهره برداری زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان

آغاز عملیات ساخت انبار دارو و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی کاشان