مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-15بين الملل

نفرت پراکنی روزنامه سعودی علیه ایران و ترکیه


روزنامه سعودی عکاظ در گزارشی، با هدف برائت دولت سعودی و متحدانش از نقشی که در بحران امنیتی جاری در منطقه داشته اند و نیز با تروریستی خواندن جنبش اخوان المسلمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این روزنامه سعودی در گزارش امروز (سه شنبه) خود ابتدا مدعی شده که که اخوان المسلمین به ایران نزدیک است و در ادامه با هدف نفرت پراکنی این ادعا را مطرح کرده است که شباهت ایدئولوژی در ایران و گروه اخوان المسلمین، عامل رواج فرقه گرایی در منطقه است.

عکاظ در حالی ایران را به متهم و اخوان را تروریستی خوانده است که درحال حاضر ضد حقوق بشری ترین و استبدادی ترین حکومت جهان در عربستان حاکم است و این کشور براساس مدارک و اسناد بی شمار، در سال های اخیر حامی اصلی گروه های تروریستی بویژه القاعده و داعش بوده است.

اتهام هایی مانند فرقه گرایی ، تروریسم و تحرکات مخرب، از جمله مواردی است که عکاظ متوجه ایران و اخوان المسلمین کرده و در استدلال توهمات خود، به تبریک اخوانی ها به ملت ایران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی 57 اشاره کرده است.

روزنامه سعودی سپس مدعی می شود که ایران و ترکیه تلاش کرده اند تا کشورهای جهان اسلام را به دو بخش فرقه ای به رهبری ایران و اخوانی به رهبری ترکیه تبدیل نمایند و هدف این اقدامات گسترش دامنه کشورهای طرفدار اسلام سیاسی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرت پراکنی روزنامه سعودی علیه ایران و ترکیه

نفرت پراکنی روزنامه سعودی علیه ایران و ترکیه