مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-15ورزشي

لزوم نقش آفرینی جهاد دانشگاهی مازندران در اجرای طرح های پژوهشی توسعه ای


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش آفرینی بیشتر جهاد دانشگاهی در اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی پیرامون مولفه های اساسی توسعه پایدار و حل چالش های فراروی مدیریت استان تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش آفرینی بیشتر جهاد دانشگاهی در اجرای طرح های پژوهشی و تحقیقاتی پیرامون مولفه های اساسی توسعه پایدار و حل چالش های فراروی مدیریت استان تاکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش، با بیان اینکه پژوهش وتحقیق زیربنا و اساس فعالیت های توسعه و پیشرفت در هر جامعه ای به شمار می رود و اساسا بدون پژوهش های کاربردی هیچ طرح و برنامه ای در حوزه های زیربنایی و روند توسعه کشور به نتیجه مطلوب نخواهد رسید، اظهار کرد: طبیعتا استان مازندران هم از تاثیرات عمیق فعالیت های پژوهشی بر فرآیند توسعه بهره مند است، هرچقدر امر تحقیق و پژوهش در امر توسعه جدی گرفته شود به همان میزان روند توسعه استان با شتاب همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید همه مدیران ودستگاه ها نگرش مثبتی به امر پژوهش و تحقیق داشته باشند تا رویکردهای کلی به این سمت تغییر یابد و دولت و سازمان برنامه و بودجه با کمک مجلس شورای اسلامی، سازوکارهای پژوهشی را در روند اجرای طرح های توسعه لحاظ کنند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی جهاد دانشگاهی مازندران در اجرای طرح های پژوهشی توسعه ای

لزوم نقش آفرینی جهاد دانشگاهی مازندران در اجرای طرح های پژوهشی توسعه ای