مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 04:302020-12-15اجتماعي

احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپا دره سی تبریز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپادره سی تبریز، خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپادره سی تبریز، خبر داد.

احمد حمزه زاده در تشریح این خبر، گفت: کمپ های گردشگری یکی از ظرفیت های پرکاربردی است که در حوزه گردشگری جایگاهی ویژه داشته و توسعه آن در منطقه ای مانند آذربایجان امری ضروری است.

وی در ادامه به احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپادره سی تبریز اشاره کرد و افزود: کمپ گردشگری منطقه آرپادره سی تبریز در راستای تقویت زیرساخت های این منطقه در مساحتی بالغ 500 مترمربع در حال اجرا است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، حمزه زاده به مراحل اجرایی احداث این کمپ گردشگری اشاره کرد و گفت: در این پروژه 5 سکوی آلاچیق، بوفه، نمازخانه به همراه سرویس های بهداشتی اجرا خواهد شد که در حال حاضر مرحله سفت کاری این کمپ گردشگری به اتمام رسیده و محل آلاچیق ها برای آغاز مراحل ساخت آن ها تعیین شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپا دره سی تبریز

احداث کمپ گردشگری در منطقه نمونه گردشگری آرپا دره سی تبریز