مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:252020-12-14حوادث

مشاهدات عینی خبرنگار فارس از وضعیت سرخون یک روز پس از ترکیدگی لوله نفت


یک روز پس از حادثه ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در بخش میانکوه خبرنگار فارس با حضور در محل از آخرین وضعیت منطقه گزارش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روز گذشته حوالی بعدازظهر بود که خبر ترکیدگی لوله انتقال نفت مارون در بخش میانکوه شهرستان اردل تیتر یک رسانه های استان چهارمحال و بختیاری شد و سرخون، شهری که سال هاست نامش با نفت و آلودگی های زیست محیطی گره خورده بار دیگر و این بار در شرایطی نگران کننده تر سر زبان ها افتاد.

ساعتی پس از وقوع این اتفاق و آتش سوزی که به دنبال آن در منطقه ایجاد شد، مسؤولان استان و نیروهای امدادی با حضور در محل ابعاد حادثه را از نزدیک بررسی کردند و تمهیدات لازم برای کنترل شرایط و محدود کردن دامنه آسیب ها انجام گرفت.

نگرانی مردم از نفوذ آتش به خانه ها بود، تا جایی که هلال احمر برای اسکان احتمالی اهالی آماده شد، اما خوشبختانه شامگاه یکشنبه مسؤولان از عادی شدن وضعیت منطقه، مهار آتش و دفع خطرات احتمالی خبر دادند.

اما.

ساعاتی بعد آتش مجددا در دره شهر سرخون و بخشی از کوهستان این منطقه شعله ور می شود و به دلیل صعب العبور بودن منطقه مهار آتش زمان بر می شود، اینجاست که خبرنگار فارس پس از طی بیش از 150 کیلومتر مسافت خود را به سرخون می رساند تا وضعیت را از نزدیک مشاهده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهدات عینی خبرنگار فارس از وضعیت سرخون یک روز پس از ترکیدگی لوله نفت

مشاهدات عینی خبرنگار فارس از وضعیت سرخون یک روز پس از ترکیدگی لوله نفت