مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-14سياسي

سخت ترین شکست آمریکا مقابل ایران از نگاه رهبر معظم انقلاب


ا تکــرار کردنــد کــه تحریمــی کــه مــا علیــه ایــران وضــع کردیــم، شــدیدترین تحریــم در طــول تاریــخ اســت، راســت هــم می گوینــد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خبرآنلاین، نشریه خط حزب الله در شماره دویست و شصت و شش خود مطلبی با عنوان قوی شجاع خستگی ناپذیر منتشر کرده است و ضمن برشمردن راه های غلبه بر تحریم، به سخت ترین شکست آمریکا مقابل ایران اشاره کرده است.

در سخن هفته این شماره نشریه خط حزب الله، با مروری بر بیانات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون راه های غلبه بر تحریم در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، به این سوال پاسخ داده شده است که شیوه و الزامات غلبه بر تحریم با چه مدیرانی ممکن می شود؟ دو نگاه کلان به مساله اقتصاد هفتـه اول فروردیــن مــاه 1394 کــه هنــوز تجربــه برجام مثــل امروز پیــشروی ما قرار نداشــت حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی عمومی خود دو رویکرد کلان اداره اقتصــاد را مطرح کردند: یک نگاه می گوید که ما پیشــرفت اقتصــاد را بایــد از ظرفیت های درون کشــور و درون مــردم تأمیــن بکنیــم.

نــگاه دوم به اقتصاد کشور، نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک بیرون از مرزها اســت؛ میگوید سیاست خارجی مان را تغییر بدهیم تــا اقتصاد ما درســت بشــود، با فلان مســتکبر کنار بیاییم تا اقتصــاد رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت ترین شکست آمریکا مقابل ایران از نگاه رهبر معظم انقلاب

سخت ترین شکست آمریکا مقابل ایران از نگاه رهبر معظم انقلاب