مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-14اقتصادي

پیشتازی آسیا در ارائه خدمات مخابراتی نسل پنجم


کشورهای آسیایی و به خصوص کشورهای شرق آسیا در زمینه استفاده از استاندارد نسل پنجم تلفن همراه برای افزایش رونق کسب و کارهای خود پیشتازی قابل توجهی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه ریزی ها در این زمینه را در بسیاری از نقاط جهان مختل کرده است.

یکی از عوامل امیدواری به رشد استاندارد نسل پنجم تلفن همراه در قاره آسیا وجود انبوهی از توسعه دهندگان و برنامه نویسان در قاره آسیا است که به طور مرتب ابزار گوناگون مبتنی بر این استاندارد را خلق و عرضه می کنند.

بررسی های انجمن جهانی جی اس ام نشان می دهد تا سال 2025 منطقه آسیا – اقیانوسیه بزرگترین قاره جهان از نظر استفاده از خدمات نسل پنجم خواهد بود و بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص خواهد داد.

در آن زمان 675 میلیون خط ارتباطی نسل پنجم در قاره آسیا وجود خواهد داشت که بیش از نیمی از کل خطوط نسل پنجم جهان را شامل می شود.

سه کشور چین، ژاپن و کره جنوبی در این زمینه پیشتاز خواهند بود و اپراتورهای تلفن همراه نیز از سال 2018 تا سال 2025 حدود 370 میلیارد دلار در حوزه ارائه خدمات نسل پنجم سرمایه گذاری خواهند کرد.

تا سال 2025 یک سوم کل ارتباطات نسل پنجم دنیا در چین جریان خواهد داشت و 24 کشور منطقه آسیا – اقیانوسیه نیز از این خدمات بهره مند خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی آسیا در ارائه خدمات مخابراتی نسل پنجم

پیشتازی آسیا در ارائه خدمات مخابراتی نسل پنجم