مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-14سياسي

آغاز رسیدگی دستگاه های نظارتی به تخلفات صورت گرفته در احداث سد فینسک


رییس مجمع نمایندگان مازندران ازورود دستگاههای نظارتی کشور برای پیگیری تخلف وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست در احداث سد فینسک خبر داد.

- منصور علی زارعی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با درخواست مجمع نمایندگان مازندران، دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور مامور رسیدگی به رفتارهای قانون گریزانه وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست در روند ساخت سد فینسک بر روی سرشاخه تجن رود ساری شدند.

نماینده مردم شهرهای ساری و میاندرود دراین ارتباط افزود: وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست با عدول از وظایف قانونی در صدور مجوزهای مربوط به احداث عملیات ساخت این سد مرتکب تخلف شدند به نحوی که از اجرای مقررات واصول فنی و کارشناسی سرباز زدند.

زارعی با تاکید بر خسارت بار بودن اجرای این سد که آینده محیط زیست و کشاورزی مناطق مرکزی مازندران را به مخاطره می افکند یادآورشد: بر اساس نظر کارشناسان خبره، زمین اجرای عملیات احداث سد فینسک از تاب آوری لازم در برابر فشارهای درونی برخوردار نیست و این مهم در صدور مجوزهای مربوطه نادیده انگاشته شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس همچنین از ورود کمیسیون اصل نود به تخلف دولت در اجرای عملیات ساخت سد فینسک خبر داد و افزود: مجمع نمایندگان مازندران از طریق مجاری قانونی پیگیر قانون شکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسیدگی دستگاه های نظارتی به تخلفات صورت گرفته در احداث سد فینسک

آغاز رسیدگی دستگاه های نظارتی به تخلفات صورت گرفته در احداث سد فینسک