مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 04:352020-12-14اجتماعي

بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار «دوردور» و توقیف خودروی متخلفان


معاون آموزش پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس بیشترین توقیف خودرو در حوزه دوردورهای شبانه را به خود اختصاص داده اند.

- سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص برخورد پلیس با خودروهایی که اقدام به دور دور می کنند اظهار داشت:توقیف خودروهای متخلف در محدودیت های کرونا یی شبانه در دستور کار پلیس است.

وی با اعلام این مطلب که بلوار اندرزگو و محدوده سعادت آباد رکورد دار توقیف توسط پلیس هستند تصریح کرد:بیشترین توقیف در  اعمال قانون پلیس در طرح محدودیت تردد شبانه ( 21 الی 4 بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو ، سعادت آباد و تهران پارس به خصوص در بحث دور دورهای شبانه بوده است.

 معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح، جدا از دوربین های های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی چون مخدوشی پلاک  و دور دور های شبانه که با همین هدف به خصوص در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار «دوردور» و توقیف خودروی متخلفان

بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس رکوددار «دوردور» و توقیف خودروی متخلفان