مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-13دانش

ماجرای سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی چه بود؟


در پی اعلام خبر سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی، رییس این دانشگاه ضمن تایید این خبر، در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

- در پی اعلام خبر سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی، رییس این دانشگاه ضمن تایید این خبر، در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

دکتر حسین سلیمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر به تشریح جزییات سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی پرداخت و گفت: ماجرا از این قرار است که گاوصندوق معاونت پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در زمان برگزاری آزمون سراسری سال 99 در این دانشگاه، مورد سرقت قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در گاوصندوق مسروقه مقداری پول و همچنین کپی قراردادهای پژوهشی وجود داشت که البته کپی این قراردادها در دفتر ریاست دانشگاه علامه طباطبایی موجود است.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: در روز سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی همکاران مان به اداره آگاهی این موضوع را اطلاع دادند و در حال حاضر پرونده این سرقت در دادسرا و آگاهی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

دکتر سلیمی تاکید کرد: ما در خصوص این اتفاق دانشگاه علامه طباطبایی کاملا شفاف برخورد کردیم و به زودی اداره آگاهی مرتکبین این سرقت را پیدا خواهد کرد و حکم دادگاه نیز در مورد مجرمین صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی چه بود؟

ماجرای سرقت گاوصندوق دانشگاه علامه طباطبایی چه بود؟