مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-13اجتماعي

شیب صعودی آلودگی هوای تهران از 12 نیمه شب تا 6 صبح


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند صعودی آلودگی هوای تهران از 12 بامداد تا 6 صبح گفت: به علت افزایش فعالیت خودروهای دیزلی در ساعات پایانی شب شاهد افزایش آلودگی هوای تهران در این ساعات هستیم.

- سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جلسه روز گذشته خود با دبیر کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در خصوص معضل آلودگی هوای پایتخت، اظهار کرد: روز گذشته در جلسه ای با حضور اساتید دانشگاه، کارشناسان حوزه محیط زیست، رییس کنترل کیفیت هوای تهران و آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در محل شورای اسلامی شهر تهران به بررسی راه کارهای محیط زیستی برای کاهش آلودگی هوای تهران پرداختیم.

وی گفت: از موضوعات مهمی که در این جلسه بدان پرداختیم فصل محیط زیست در برنامه هفتم توسعه بود و در این راستا از حاضران در جلسه و اعضای شورای شهر دعوت کردیم تا نظرات خود را در خصوص این برنامه و علی الخصوص معضل آلودگی هوا بیان کنند.

نماینده مردم تهران با اشاره به قانون هوای پاک ادامه داد: با وجود آن که قانون هوای پاک قانون خوب، متقن و مترقی است اما محل  سوأل که چرا اجرایی نمی شود؟ رفیعی درخصوص لایحه بودجه 1400 دولت نیز عنوان کرد: متأسفانه  لایحه 1400 غیرکارشناسی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب صعودی آلودگی هوای تهران از 12 نیمه شب تا 6 صبح

شیب صعودی آلودگی هوای تهران از 12 نیمه شب تا 6 صبح