مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-13سياسي

واکنش یک عضو هیات رییسه مجلس به سخنان احمدی بیغش در مورد آذربایجان


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان محمود احمدی بیغش گفت: اگر در جنگ قره باغ به نفع آذربایجان موضع گرفتیم علتش این بود که اشغال هر خاکی محکوم است کسی نباید از این سخنان برای توجیه اظهارنظرهای اردوغان سوءاستفاده کند.

- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان محمود احمدی بیغش گفت: اگر در جنگ قره باغ به نفع آذربایجان موضع گرفتیم علتش این بود که اشغال هر خاکی محکوم است کسی نباید از این سخنان برای توجیه اظهارنظرهای اردوغان سوءاستفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که مطالبی در مورد نحوه واکنش آذربایجانی ها به مواضع اخیر رییس جمهور ترکیه عنوان کرده بود، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت طراحی می شود و ما باید در اظهارنظرهایمان دقت بیشتری کنیم تا منافع ملی به خطر نیفتد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی شعرخوانی رجب طیب اردوغان که مضمون آن گلایه از جدا افتادن شهروندان آذری زبان در دو طرف رودخانه ارس بود، را ناپخته عنوان کرد و گفت: هم به عنوان نماینده آذربایجان و هم به عنوان اولین موضع گیرنده ها علیه این رفتار موضع گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک عضو هیات رییسه مجلس به سخنان احمدی بیغش در مورد آذربایجان

واکنش یک عضو هیات رییسه مجلس به سخنان احمدی بیغش در مورد آذربایجان