مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-13سياسي

موضع گیری «احمدی بی غش»در مباحث سیاست خارجی احساسی است


نماینده مردم تهران از اظهارات نماینده مردم شازند در نطق میان دستورش انتقاد کرد و گفت: احمدی بیغش مواضع احساسی در مباحث سیاست خارجی اتخاذ می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی محمود احمدی بیغش در نطق میان دستور خود اظهار داشت: نمایندگان پرمدعای لیست تهران که در مشروعیت بخشی طالبان کفار و بی دین، سینه چاک می کنند و نمک به زخم زجردیده افغانستان می پاشند، آیا مُرده اند که جواب این گستاخ عثمانی را دهند؟ این موضوع باعث اعتراض جمعی از نمایندگان شد و احمد نادری طی اخطار قانون اساسی، گفت: این نماینده مباحثی را به صورت احساسی مطرح کرد و به نظر می رسد که از امنیت ملی و سیاست خارجی چیزی نمی فهمد.

وی بیان کرد: صحبت های این نماینده موجب تکدّر فراوان نمایندگان مجلس و دلسوزان انقلاب می شود و احمدی بیغش پیش از این و به ویژه درباره چین هم موضعی غیرمنطقی اتخاذ کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص توییت اخیر خود درباره طالبان، گفت: جنایات طالبان در دهه های گذشته و در حق مردم ایران و افغانستان محکوم است اما موضوعی که بنده در صفحه شخصی خود مطرح کردم، از منظر یک مدرس علوم اجتماعی و امنیت ملی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری «احمدی بی غش»در مباحث سیاست خارجی احساسی است

موضع گیری «احمدی بی غش»در مباحث سیاست خارجی احساسی است