مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-13سياسي

بازنگری در بیمه شخص ثالث امری ضروری است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازنگری در مجموعه اقدامات بیمه شخص ثالث را امری کاملا ضروری می دانیم و با توجه به تغییراتی پیرامونی که در این حوزه اتفاق افتاده طبیعتا یکی از اقدامات ما این مهم خواهد بود.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازنگری در مجموعه اقدامات بیمه شخص ثالث را امری کاملا ضروری می دانیم و با توجه به تغییراتی پیرامونی که در این حوزه اتفاق افتاده طبیعتا یکی از اقدامات ما این مهم خواهد بود.

دکتر محمدرضا پور ابراهیمی در بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با اشاره به ضریب نفوذ صنعت بیمه به عنوان موضوعی مهم در اقتصاد کشور اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم این ضریب نفوذ را افزایش دهیم باید یکسری اقدامات را انجام دهیم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه برای بخش بازرگانی حدود 7 درصد در نظر گرفته شده که اکنون با این عدد فاصله داریم گفت: باید در مدت زمان باقی مانده تلاش بیشتری انجام شود و در برنامه ششم توسعه که از سال بعد قرار است تدوین نهایی آن شود، باید در خصوص این ماموریت ها بازنگری جدی انجام شود.

پورابراهیمی ادامه داد: مطالبی که از طرف کارشناسان و مدیران صنعت بیمه مطرح می شود طبیعتا مسیر حرکت ما را باید برای آینده به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در بیمه شخص ثالث امری ضروری است

بازنگری در بیمه شخص ثالث امری ضروری است