مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-13اقتصادي

نرخ تورم با دستمزد کارگران در تدبیر نمی گنجد


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخورد صرف اداری با معیشت کارگران در شأن برگزیدگان مردم نیست، گفت: افزایش نرخ تورم با افزایش دستمزد کارگران در عقل و تدبیر نمی گنجد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، افشین حبیب زاده در صحن امروز شورای شهر در تذکری که به صورت مشترک با محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا درباره لزوم رسیدگی به وضعیت رانندگان شرکت خودرو سرویس مطرح کرد، اظهار داشت:  رانندگان شرکت خودرو سرویس در شهرداری از جمله زحمتکشان گمنام هستند که به آنها توجه نشده و در حقوق آنها اجحاف هایی صورت گرفته است.

وی افزود: در قراردادهای منعقد شده با مالکان خودرو هیچ نشانه ای از رعایت انصاف به چشم نمی خورد و به زحمتی که توسط رانندگان کشیده می شود توجهی نشده است و پرداخت های مشخصی صورت نمی گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر از مزایای رفاهی که به کارکنان شهرداری ارائه می شود بی بهره می شوند و در انتهای سال از عیدی و سنوات بی بهره هستند موظف هستند پول بیمه را به طور تمام و کمال پرداخت کنند.

حبیب زاده در مورد سقف ساعت در نظر گرفته برای رانندگان شرکت خودرو سرویس گفت: این زمان 350 ساعت در نظر گرفته شده است که کفاف هزینه های جاری زندگی شخصی و خودرو را نمی دهد و اگر رانندگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تورم با دستمزد کارگران در تدبیر نمی گنجد

نرخ تورم با دستمزد کارگران در تدبیر نمی گنجد