مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-12اقتصادي

70 خانه ورزش روستایی در زنجان افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در ادامه اجرای طرح تجهیز و احداث 70 خانه ورزش روستایی استان زنجان در سال جاری 15 خانه دیگر تکمیل شد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خانه های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار نقش شایانی در کاهش مشکلات فیزیکی و از سوی دیگر آسیب های اجتماعی دارد و ما آن را بعنوان یک راهبرد مد نظر قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: خانه های ورزش در روستا ها با هدف ایجاد شور، نشاط، هیجان و روحیه ورزشی و سرگرمی برای روستاییان به ویژه جوانان احداث می شود که البته به توسعه بنیان ورزش قهرمانی در روستا ها نیز کمک خواهد کرد.

خلیلی با اشاره به تعطیلی و محدودیت های موجود کرونایی و تأثیر آن بر کاهش تحرکات بدنی مردم تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی ورزش نباید مطلقا تعطیل شود و مردم حتی در خانه های خود باید ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهند، چرا که این مهم یکی از راهکارها و مؤلفه های جدی سلامت جامعه است و همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 خانه ورزش روستایی در زنجان افتتاح می شود

70 خانه ورزش روستایی در زنجان افتتاح می شود