مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-12اجتماعي

انتقاد شهروندان یاسوجی از شهرداری و شرکت گاز/از شلاق سرما تا بی توجهی به زیرساخت ها


شهروندان یاسوجی در تماس با دفتر خبرگزاری فارس از شرکت گاز و شهرداری های مادوان و یاسوج انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، خاکی بودن معابر و کوچه های شهر یاسوج و مادوان علت گلایه مندی مردم از شهرداری های یاسوج و مادوان است.

ساکنان خیابان سرآسیاب در شهرک بلکوی یاسوج در گفت وگو با خبرگزاری فارس از وضعیت کوچه و معابر گلایه کردند و اینکه بارها شهرداری زیرسازی و قیرسازی انجام داده اما بدون اینکه کار به سرانجام برسد و آسفالت کنند آن را به حال خود رها کرده اند.

  اهالی بلکو به این نکته هم اشاره کردند که دو سال است پیگیری می کنیم که وضعیت کوچه را سر و سامان بدهند حتی نامه از نماینده سابق شهرستان بردیم اما باز فایده بود و می گویند جزء طرح باز آفرینی نیست.

ساکنان امامت 7 بلهزار هم این مشکل را دارند، چند سال است کوچه امامت 7 زیرسازی می شود اما بدون اینکه آسفالت شود به حال خود رها کرده و با شروع بارش ها، تردد در این کوچه سخت و دشوار می شود.

جالب اینکه شهردار مادوان می گوید این کوچه در حیطه وظایف شهرداری نیست و دهیاری مسئول رسیدگی است اما آنها هم به خواسته مردم بی توجه هستند.

شهروند دیگری در تماس با خبرگزاری فارس از بی توجهی شرکت گاز انتقاد کرد و گفت: دو ساله است دنبال علمک گاز برای خانه ام در منطقه شرف آباد پشت تعویض پلاک هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهروندان یاسوجی از شهرداری و شرکت گاز/از شلاق سرما تا بی توجهی به زیرساخت ها

انتقاد شهروندان یاسوجی از شهرداری و شرکت گاز/از شلاق سرما تا بی توجهی به زیرساخت ها