مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-12پزشكي

60 درصد بزرگسالان در کشور اضافه وزن دارند/از قرص های لاغری استفاده نکنید


یک دکترای ارتقای سلامت و آموزش بهداشت گفت: اگر تصمیم به تغییر وزن خود گرفتید از روش هایی که در تبلیغات گفته می شود دوری کرده و به هیچ عنوان از قرص های لاغری استفاده نکنید و بدانید هیچ تبلیغاتی در هیچ رسانه ای به خاطر من و شما نبوده بلکه به خاطر منافع خودشان است.

- ایسنا/کرمان یک دکترای ارتقای سلامت و آموزش بهداشت گفت: اگر تصمیم به تغییر وزن خود گرفتید از روش هایی که در تبلیغات گفته می شود دوری کرده و به هیچ عنوان از قرص های لاغری استفاده نکنید و بدانید هیچ تبلیغاتی در هیچ رسانه ای به خاطر من و شما نبوده بلکه به خاطر منافع خودشان است.

دکتر فاطمه رخشانی در گفت و گو با ایسنا درباره وجود اضافه وزن در افراد گفت: طبق آمار در کشور 60 درصد بزرگسالان اضافه وزن دارند یعنی از هر سه نفر 2 نفر اضافه وزن دارند و 25 درصد گروه سنی 5 تا 19 سال ما در کشور چاق هستند یعنی از هر 4 نفر یک نفر از این گروه سنی اضافه وزن دارد.

وی ادامه داد: وزن ما تحت تاثیر رفتار تغذیه ای و فعالیت بدنی ما بوده پس باید از خود بپرسیم که آیا نسبت به وزن و تغذیه خود حساس هستیم یا خیر؟ و آیا نگران افزایش وزن خود هستیم یا خیر؟ اگر جواب این دو سوال مثبت باشد نشانگر آن خواهد بود که ما نسبت به این موضوع بی تفاوت نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد بزرگسالان در کشور اضافه وزن دارند/از قرص های لاغری استفاده نکنید

60 درصد بزرگسالان در کشور اضافه وزن دارند/از قرص های لاغری استفاده نکنید