مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-12بين الملل

نخست وزیر مراکش: با معامله قرن و یهودی سازی قدس مخالفیم


دولت مراکش بار دیگر مخالفت خود را با طرح به اصطلاح صلح آمریکا و تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس اشغالی اعلام کرد.

- نخست وزیر مراکش: با "معامله قرن" و یهودی سازی قدس مخالفیم دولت مراکش بار دیگر مخالفت خود را با طرح به اصطلاح "صلح" آمریکا و تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس اشغالی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سعد الدین العثمانی، نخست وزیر و دبیرکل حزب عدالت و توسعه مراکش در کنفرانس نهاد غیر دولتی مطالعات و اندیشه عبدالکریم خطیب در رباط یک روز پس از توافق صلح مراکش و رژیم صهیونیستی گفت، روز پنجشنبه محمد ششم، پادشاه مراکش با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس گرفت تا اعلام کند، موضعش در حمایت از مساله فلسطین ثابت است و تغییری نمی کند و این مساله به اندازه مساله صحرای غربی برایش اهمیت دارد.

وی افزود، این اصل در دولت نیز وجود دارد و دولت با طرح معامله قرن و هرگونه نقض های مقامات اشغالگر اسراییلی به ویژه تلاش هایی که اخیرا برای یهودی سازی قدس انجام می دهد، مخالف است.

موضع مراکش همواره بر حمایت از مساله فلسطین استوار بوده است.

روز پنجشنبه پادشاه مراکش از برقراری روابط دوجانبه و دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی در نزدیکترین زمان خبر داد اما مدعی شد، این اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مراکش: با معامله قرن و یهودی سازی قدس مخالفیم

نخست وزیر مراکش: با معامله قرن و یهودی سازی قدس مخالفیم