مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 00:102020-12-11بين الملل

پاسخ عادل عبدالمهدی به ادعای حیدرالعبادی درباره ترور سردار سلیمانی


عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق طی بیانیه ای اشاره کرده است: به طور قاطع دست داشتن مقامات عراق و صدور موافقتامه از سوی آنان برای ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همراهان آن ها را رد می کنیم.

- نخست وزیر سابق عراق تاکید کرد که مقامات کشورش در قضیه ترور شهیدان سلیمانی و المهندس با نیروهای ائتلاف ضد داعش آمریکا دست نداشته اند.

تسنیم به نقل از المیادین نوشت: دفتر رسانه ای عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق با صدور بیانیه ای به بررسی ابعاد ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس پرداخت.

عبدالمهدی در این بیانیه اشاره کرده است: به طور قاطع دست داشتن مقامات عراق و صدور موافقتامه از سوی آنان برای ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همراهان آن ها را رد می کنیم.

وی افزود: آمریکایی ها بارها درخواست هایی مبنی بر صدور مجوز برای ورود نیروهای جدید به خاک عراق یا استفاده از پهپاد در مناطق حساس را مطرح کرده اند اما تمامی این درخواست ها به طور مکتوب و صریح و شفاف رد شده است.

در ادامه بیانیه توضیح داده شده است: در متن درخواست ها از مقامات عراق خواسته شده بود که تمامی قوانین محدود کننده در مقابل ائتلاف بین المللی (به اصطلاح) ضد داعش در عراق رفع شود و نیروی هوایی این ائتلاف اجازه داشته باشند در مناطق ممنوعه پرواز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عادل عبدالمهدی به ادعای حیدرالعبادی درباره ترور سردار سلیمانی

پاسخ عادل عبدالمهدی به ادعای حیدرالعبادی درباره ترور سردار سلیمانی