مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-11سياسي

آغاز پایش کرونا در محلات شمال تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران، گفت: طرح شهید سردار سلیمانی با هدف شناسایی سریع مبتلایان به ویروس کرونا و ارائه آموزش های لازم در این زمینه در 6 محله شمال تهران در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناو بنابر اعلام سایت شهر، سید عباس سجادی گفت: از نیمه دوم آذرماه طرح سردار شهید سلیمانی با مشارکت اداره سلامت شهرداری منطقه یک ،نیروهای داوطلب بسیج، مرکز بهداشت شمیرانات در شش سرای محله منتخب شمال تهران آغاز شد.

او افزود: این طرح شامل سه فاز اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است که مرحله اول، در فاز مراقبت، خانه ها و پایگاه های سلامت محلات ازگل، دربند، امام زاده قاسم(ع)، اوین، قیطریه و شهرک شهید محلاتی در اختیار این طرح قرار گرفته اند.

سجادی افزود: به منظور شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا با مشارکت نیروهای داوطلب بسیج و توسط نیروهای متخصص بهداشت، پس از انجام تست های سریع، آموزش های لازم به فرد مبتلا و اعضای خانواده آنها در مورد نحوه قرنطینه و در صورت لزوم راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی در سطح منطقه ارایه می شود و پس از آن ثبت اطلاعات خانوار در سامانه وزارت بهداشت و پایش تلفنی روزانه فرد و اعضای خانواده در خانه های سلامت به منظور کاهش تردد و قطع زنجیره انتقال صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پایش کرونا در محلات شمال تهران

آغاز پایش کرونا در محلات شمال تهران