مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-10سياسي

غربالگری یک هزار و 676 نفر در نهاوند در طرح «سردارسلیمانی»


از ابتدای شروع طرح سردارسلیمانی تاکنون، وضعیت یک هزار و 676 نفر در نهاوند مورد غربالگری قرار گرفته اند که از این تفاوت 180 نفر دارای تست مثبت بوده اند که از آنان خواسته شده به صورت قرنطینه در خانه بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی مختاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سردار سلیمانی برای کنترل ویروس کرونا اظهار کرد: یکی از عوامل تشدیدکننده این بیماری، سرمای زمستان است که بر این اساس نباید اجازه دهیم جامعه وارد موج چهارم این بیماری شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت کشور ما با وجود انواع تحریم ها از سایر کشورها در زمینه مقابله با کرونا بهتر است گفت: از ابتدای شروع کرونا مردم و گروه های جهادی برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند که اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت خانه و محله نیز در راستای کنترل آن است.

 فرمانده سپاه نهاوند افزود: در روزهای آغازین طرح 820 نفر از بسیجیان برای همکاری اقدام به نام نویسی کردند که البته این تعداد بجز گروه های جهادی هستند که در بیمارستان ها مشغول فعالیت اند.

وی با بیان اینکه شهرستان به 20 منطقه متناسب با تعداد مراکز جامع سلامت تقسیم شده است گفت: بسیجیان ما در کنار کادر درمانی و بهداشتی اقدام به شناسایی خانه به خانه بیماران مشکوک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری یک هزار و 676 نفر در نهاوند در طرح «سردارسلیمانی»

غربالگری یک هزار و 676 نفر در نهاوند در طرح «سردارسلیمانی»