مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-10سياسي

با جوانان هیجانی گردشگری باید چه کرد؟


یک تورگردان طبیعت گردی در موضوع رفتار حاشیه ساز یک راهنمای گردشگری با گورهای «تاسوکی»، می گوید: حمله به این جوان و آوار کردن همه خشم مان بر سر او شاید ساده ترین کار باشد.

- یک تورگردان طبیعت گردی در موضوع رفتار حاشیه ساز یک راهنمای گردشگری با گورهای تاسوکی ، می گوید: حمله به این جوان و آوار کردن همه خشم مان بر سر او شاید ساده ترین کار باشد.

باید انصاف داشته باشیم و چشمان مان را بر مدیریت کلانی که عرصه های میراث فرهنگی را رها کرده و در محمل این هیاهو، در جایگاه مدعی نشسته، نبندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهند عقدایی، طراح و مجری تورهای طبیعت گردی و کوهنوردی و عضو جامعه تورگردانان ایران در نوشتاری با عنوان با جوانان برونگرا و هیجانی گردشگری باید تعامل کرد، نه تخریب ، سعی کرده است از منظر روانشناسی اجتماعی به رفتار حاشیه ساز یک راهنمای تور در گورستان تاریخی تاسوکی سیستان و بلوچستان بپردازد.

این تورگردانان در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، نوشته است: در دو دهه اخیر، ترند سفر رفتن برای شادی جوانانه در گردشگری داخلی گسترش زیادی داشته است.

تقاضایی که بر پایه آن صدها تور شاد شاد، هر هفته در سراسر کشور راه می افتند و به شکلی غیررسمی و خارج از موسسات رسمیِ زیر نظر وزارت میراث و گردشگری، جوانان زیادی گردهم می آیند و برای شادی و خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با جوانان هیجانی گردشگری باید چه کرد؟

با جوانان هیجانی گردشگری باید چه کرد؟