مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 01:202020-12-09سياسي

حمایت بسیج چند مجتمع هسته ای از مصوبه مجلس


بسیج مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن و چند مجتمع دیگر با حمایت از مصوبه هسته ای مجلس اجرای آن را گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته ای کشور دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیموَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ و آن ها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

(سوره مبارکه عنکبوت آیه 69)اینک که نتیجه مذاکرات چند ساله در مسیر رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به نتیجه ای نرسیده، مسیر غلبه بر تحریم ها و بی اثر کردن آن ها پیش روی ما باز است و توفیق در آن مستلزم عزم و اتحاد ملی می باشد؛ راهی که با تلاش های علمی و فنی دانشمند هسته ای و دفاعی، شهید فخری زاده عزیز و سایر شهدای هسته ای طی شده و توسط همرزمان ایشان ادامه خواهد یافت.

ما صادرکنندگان این بیانیه، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران را که پس از طی مراحل قانونی و تصویب شورای نگهبان به صورت یک قانون لازم الاجرا به دولت محترم ابلاغ شده و تأیید کارشناسی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را هم به دنبال داشته است، اجرایی دانسته و گامی مؤثر در جهت توسعه صنعت هسته ای کشور و افزایش اقتدار ملی در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بسیج چند مجتمع هسته ای از مصوبه مجلس

حمایت بسیج چند مجتمع هسته ای از مصوبه مجلس