مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-09سياسي

آیت الله یزدی تا آخرین رمق از ارزش های انقلاب دفاع کرد


آیت الله سیفی مازندرانی ضمن عرض تسلیت به مناسب رحلت آیت الله یزدی با اشاره به هجمه های فراوانی که علیه آن بزگورارشد دفاع از خط ولایت را از ویژگی های ایشان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله سیفی مازندرانی ظهر چهارشنبه در ابتدا درس اخلاق شرح صحیفه سجادیه در پیامی با اشاره به درگذشت آیت الله یزدی گفت: خداوند ان شاءالله که ایشان را با نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع) محشور و غریق رحمت خود نماید.

ایشان فقیهی انقلابی، در خدمت نظام و از یاران امام راحل (ره) در مسئولیت های مختلف بودند.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به آیه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا گفت: به نظر بنده ایشان از مصادیق بارز این آیه شریفه است، گفت: با تمام هجمه هایی که علیه این فقیه بزرگوار می شد، تا آخرین زمانی که رمق داشتند در راه دفاع از ولایت و ارزش های نظام استقامت کردند.

وی دفاع از ارزش های انقلاب و عدم گرایش جناحی را از ویژگی های بارز این شخصیت انقلابی بیان کرد و افزود: ایشان در راه دفاع از خط ولایت و ارزش های انقلاب که خط ائمه معصومین است در طول این 40 سال به چپ و راست گرایشی نداشت و راه مستقیم نور ولایت را از همان بدو انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی تا آخرین رمق از ارزش های انقلاب دفاع کرد

آیت الله یزدی تا آخرین رمق از ارزش های انقلاب دفاع کرد