مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-09فرهنگي

تغییر داستان «بینوایان» ویکتور هوگو در رادیو نمایش


این هفته مجموعه نمایشی «انبار کتاب های جادویی» رمان تاریخی فرانسوی «بینوایان» ویکتور هوگو را با تغییر در داستان آن برای شنوندگان رادیو نمایش پخش می کند.

- این هفته مجموعه نمایشی انبار کتاب های جادویی رمان تاریخی فرانسوی بینوایان ویکتور هوگو را با تغییر در داستان آن برای شنوندگان رادیو نمایش پخش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، داستان های مجموعه رادیویی انبار کتاب های جادویی به صورت یکی در میان یک هفته به قصه خارجی می پردازد و هفته بعد وارد یک قصه ایرانیِ کهن می شود.

فرشاد آذرنیا تهیه کننده انبار کتاب های جادویی درباره قسمت جدید این برنامه بیان کرد: در این مجموعه رادیویی، آلما و کیان خواهر و برادر جوانی هستند که به تازگی به اتفاق پدر و مادرشان به مجتمعی نقل مکان کرده اند و در بخش انبارهای مجتمع، این خواهر و برادر انبار متروکه ای را می یابند که مملو از کتاب است.

آلما به شدت اهل مطالعه و علاقه مند به کتاب خواندن است و هر 2 کنجکاوانه وارد انبار می شوند و ماجراها از جایی آغاز می شود که آلما یکی از کتاب‎ها را برمی دارد و حین خواندن آن ناگهان به اتفاق برادرش وارد ماجرای کتاب می شوند و طی ماجراهایی طنز باعث تغییر داستان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر داستان «بینوایان» ویکتور هوگو در رادیو نمایش

تغییر داستان «بینوایان» ویکتور هوگو در رادیو نمایش