مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-09بين الملل

دفاع ابوظبی از عرضه کالاهای تولید شهرک های صهیونیستی کرانه باختری در امارات


به دنبال توافق رژیم صهیونیستی و ابوظبی برای عرضه محصولات شهرک های صهیونیستی کرانه باختری در امارات، مدیر اتاق بازرگانی دبی این کالاها را ساخت رژیم صهیونیستی دانست.

- به دنبال توافق رژیم صهیونیستی و ابوظبی برای عرضه محصولات شهرک های صهیونیستی کرانه باختری در امارات، مدیر اتاق بازرگانی دبی این کالاها را ساخت رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، حمد بوعمیم، مدیر اتاق بازرگانی دبی در سخنانی اعلام کرد که کشورش میان محصولات وارداتی از رژیم صهیونیستی و محصولات وارد شده از شهرک های غیرقانونی و یهودی نشین در کرانه باختری اِشغالی هیچ تمایزی قائل نخواهد شد.

این مقام اماراتی همچنین از نام اسراییل برای کرانه باختری فلسطین استفاده کرد و گفت: هیچ دلیلی برای تمایز قائل شدن میان این تولیدات وجود ندارد و این سیاست مبتنی بر اصل اقتصاد پیشگام بوده که به معنای بهبود وضعیت اقتصادی برای همه است.

بوعمیم مدعی شد که کارخانه های فعال رژیم صهیونیستی در اراضی اشغال شده فلسطین در کرانه باختری فرصت شغلی برای ده ها فلسطینی ایجاد می کند و هدف از آنها کمک به اقتصاد فلسطین است نه متضرر کردن آن.

بوعمیم ادامه داد: امارات قصد دارد با اسراییل در تمامی پروژه های توسعه ای، به ویژه در مناطق تحت کنترل تشکیلات خودگردان فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع ابوظبی از عرضه کالاهای تولید شهرک های صهیونیستی کرانه باختری در امارات

دفاع ابوظبی از عرضه کالاهای تولید شهرک های صهیونیستی کرانه باختری در امارات