مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-09سياسي

پیام تبریک سردار کارگر به نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است: اگر ملتی بتواند این یادگارهای جنگ رزمندگان، جانبازان و خانواده های شهدا را گرامی بدارد، این ملت ذلیل شدنی نیست.

امام خامنه ای(مدظله العالی) برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلین یوسفعلی شکری نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام با احترام، انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

یقینا شهدا و ایثارگران گرانقدر و خانواده های معظم آنها، پشتوانه مستحکم انقلاب اسلامی در صحنه های دشوار و نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک سردار کارگر به نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران

پیام تبریک سردار کارگر به نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران