موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-09سياسي

با عوامل اصلی هنجارشکنی های اخیر برخورد قاطع می کنیم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تاکید بر برخورد قاطع با عوامل اصلی هنجارشکنی های اخیر در کرمانشاه، از مردم خواست به تجمعات اعتراضی در این رابطه پایان دهند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تاکید بر برخورد قاطع با عوامل اصلی هنجارشکنی های اخیر در کرمانشاه، از مردم خواست به تجمعات اعتراضی در این رابطه پایان دهند.

پرویز توسلی زاده در نشستی خبری که امروز(19 آذر) در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، بااشاره به پخش کلیپی هنجارشکنانه در فضای مجازی و بازتاب آن، اظهار کرد: این مسئله نارحتی مردم و روحانیون استان را بدنبال داشت و دستگاه قضایی هم سریع آن را پیگیری و پرونده ای در این رابطه تشکیل داد.

اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زنی با وضعیت پوشش نامناسب در تکیه معاون الملک کرمانشاه- از بناهای تاریخی مذهبی- اقدام به تبلیغ و مدلینگ می کند.

وی تصریح کرد: تحقیقات درخصوص این پرونده هنوز ادامه دارد و تاکنون تعدادی از عوامل تهیه و توزیع این کلیپ های ناپسند، هنجارشکنانه و خلاف شرع دستگیر شده اند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تاکید کرد: در تحقیقاتی که از برخی بانوانی که در این کلیپ ها بوده اند داشته ایم، برخی از آنها نسبت به غیرقانونی بودن اقدامشان آگاهی نداشته اند، لذا با در نظر گرفتن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عوامل اصلی هنجارشکنی های اخیر برخورد قاطع می کنیم

با عوامل اصلی هنجارشکنی های اخیر برخورد قاطع می کنیم