مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-09اقتصادي

بناب به قطب تولید و صادرات فولاد کشور تبدیل می شود


راه اندازی طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب، مشکل بیکاری را حل می کند.

- راه اندازی طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب، مشکل بیکاری را حل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی گروه مالی بانک گردشگری ، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی گروه مالی گردشگری برای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب، این شهرستان را به قطب تولید و صادرات فولاد کشور تبدیل می کند.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی افزود: بزرگترین سرمایه گذاری شمال غرب کشور برای اجرای طرح های توسعه مجتمع فولاد بناب، همچنین مشکل بیکاری در این منطقه را حل می کند و می توان گفت بیکاری در استان آذربایجان شرقی بخصوص بناب مفهومی نخواهد داشت.

وی افزود: توافقنامه امضا شده گروه مالی گردشگری برای اجرای طرح های توسعه فولاد بناب، یک توافقنامه استانی نیست؛ بلکه در سطح ملی و بین المللی است.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه عظیم علاوه بر داشتن تاثیرات مهم اقتصادی و تجاری در کشور، در بازارهای سوریه، عراق، ترکیه و حتی ارمنستان و نخجوان که با ما هم مرز هستند، تاثیرگذار خواهد بود.

باقری بنابی ادامه داد: توافقنامه امضا شده با قرارگاه خاتم الانبیا، ابرپروژه ای است که بعد از فولاد مبارکه، می تواند تاثیرات اقتصادی و تجاری اش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناب به قطب تولید و صادرات فولاد کشور تبدیل می شود

بناب به قطب تولید و صادرات فولاد کشور تبدیل می شود