مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-09اقتصادي

واحد صنعتی مرغ تخم گذار 3 میلیون قطعه ای در گلستان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: بهره برداری از واحد مرغ تخم گذار سه میلیون قطعه ای را امسال در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه روزانه 200 تن تخم مرغ تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مختار مهاجر شامگاه سه شنبه در برنامه گفتمان در خصوص جهش تولید و اقدامات انجام شده در استان، اظهارکرد: برای دستیابی به این هدف چندین پروژه در دست اقدام و برنامه ریزی داریم.

وی افزود: بهره برداری از واحد مرغ تخم گذار سه میلیون قطعه ای را امسال در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه روزانه 200 تن تخم مرغ تولید می کند و نقش مهمی در تامین تخم مرغ در استان بر عهده دارد.

مهاجر ادامه داد: امروز با همت سرمایه گذاران و با حمایت مسوولان 55 هکتار گلخانه را به بهره برداری 100 درصدی رسانده ایم و 100 هکتار هم در دست اقدام داریم که امیدواریم بتوانیم در دهه مبارک فجر سطح قابل ملاحظه ای را به بهره برداری برسانیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: در بحث میگو عملیات اجرایی مزرعه پرورش میگوی 6 هزار هکتاری را در دست اقدام داریم.

مهاجر به تولید قابل توجه محصولات باغی، توجه به افزایش تولید گوشت قرمز و تولید و تامین گوشت مرغ در استان و افتخار مقام اول تولید مرغ در کشور به همت تولید کنندگان اشاره کرد و بر حرکت به سوی تحقق جهش تولید به عنوان راهکاری اساسی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد صنعتی مرغ تخم گذار 3 میلیون قطعه ای در گلستان به بهره برداری می رسد

واحد صنعتی مرغ تخم گذار 3 میلیون قطعه ای در گلستان به بهره برداری می رسد