مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 23:052020-12-08سياسي

افتتاح 2 پروژه پژوهشی در دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان از افتتاح دو پروژه پژوهشی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز و آموزشکده فنی و حرفه ای دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان از افتتاح دو پروژه پژوهشی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز و آموزشکده فنی و حرفه ای دزفول خبر داد.

سید بهزاد علوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان خوزستان در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند و به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی با مجوز دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز در فضایی به مساحت 500 مترمربع راه اندازی شده است.

صاحبان ایده پس از پذیرش در کانون می توانند در قالب نوآور در دفتر کانون استقرار یابند و از تسهیلاتی نظیر استفاده از فضای کانون، استفاده از کارگاه ها و آزمایشگاه های پیشرفته، حمایت مالی، شرکت در دوره های آموزشی تخصصی و عمومی و .

بهره مند شوند.

وی افزود: این کانون با عقد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری خوزستان با فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی نمودن ایده های نوآورانه، منجر به تولید محصول و در نهایت راه اندازی کسب و کار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 پروژه پژوهشی در دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان

افتتاح 2 پروژه پژوهشی در دانشگاه فنی و حرفه ای خوزستان