مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-08سياسي

برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی در بقاع متبرکه استان تهران


رییس اداره اوقاف استان تهران از برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی به مدت 33 روز خبر داد و گفت: در این طرح پوشاک، بسته معیشتی و مواد بهداشتی بین مردم استان تهران توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی، رییس اداره اوقاف استان تهران در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ وقف بین اقشار مختلف جامعه، بهره گیری از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ وقف، تولید محتوای دیجیتال و متون ادبی ادبی در زمینه وقف برگزار می شود.

وی به موضوعات جشنواره وقف چشمه جاری اشاره کرد و افزود: ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف، وقف برای قرآن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف و فرهنگ شهروندی، وقف وگردشگری، وقف و سلامت، وقف و علم، وقف و سبک زندگی و همچنین وقف و کاهش آسیب های اجتماعی از عناوین اصلی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به شمار می رود.

عبداللهی با اشاره به مهلت ارسال آثار به جشنواره وقف چشمه همیشه جاری، گفت: علاقه مندان تا فروردین سال 1400 می توانند آثار خود در حوزه های مختلف را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که داوری آثار خردادماه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی در بقاع متبرکه استان تهران

برگزاری طرح شهید قاسم سلیمانی در بقاع متبرکه استان تهران