مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-07اقتصادي

شرایط کرایه خودرو در قشم


جزیره قشم بزرگ ترین جزیره ایران در خلیج فارس است که به عنوان یکی از مناطق آزاد ایران از نظر گردشگری طرفداران زیادی دارد.

افرادی که به این جزیره سفر می کنند، می توانند از خدمات اجاره ماشین این جزیره بهره مند شده و با پرداخت هزینه های مناسب دو تا شش روز با ماشین های اجاره ای در جزیره به گردش بپردازند.

شما چه با تور قشم به جزیره بروید و چه به صورت شخصی مسافرت کنید، در هر صورت می توانید داخل جزیره با هر نوع ماشینی که مایل هستید به تفریح بپردازید.

تور قشم از تهران هرروزه پذیرای گردشگران خطه آزاد جنوبی کشور است.

قیمت تور قشم هم بسته به زمان مسافرت شما متفاوت خواهد بود؛ بنابراین بهتر است در زمان هایی سفر کنید که تور لحظه آخری قشم دردسترس باشد و بتوانید با کاهش هزینه تور، ماشین بهتری را اجاره کنید.

ممکن است موضوع ماشین کرایه ای جزیره قشم برای شما مبهم باشد؛ به همین خاطر در این مطلب به چون وچراهای این موضوع اشاره خواهیم کرد.

شرایط سفر به جزیره قشم چگونه است؟ همان طورکه آگاه هستید، جزیره قشم یکی از جزایری به حساب می آید که در آب های جنوبی خلیج فارس نزدیک به تنگه هرمز قرار گرفته است.

آب وهوای این جزیره مانند آب وهوای سایر مناطق جنوبی کشور در فصل های بهار و تابستان بسیار گرم بوده و دمای هوای جزیره در این فصول گاهی به 50 درجه سانتی گراد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرایه خودرو در قشم

شرایط کرایه خودرو در قشم